מול-ים – לגור על הגבעה הכי יפה ביפו
4 ביולי 2019

לעצב בלי גבולות – עיצוב וריהוט הבית עם המון השראה

מי מאיתנו לא אוהב לעצב את הבית? להוסיף איזה רהיט חדש מדי פעם, לשנות קצת אווירה, להחליף צבעים ולהתחדש במנורת שולחן, ספה נוחה או כלי חדש למטבח. עיצוב מחדש הוא תמיד מהנה ומאפשר לנו לתת דרור ליצירתיות שלנו. אז איך אפשר לעצב את הבית בדיוק כמו שחלמנו ולתת חופש ליצירתיות שלנו? פשוט מאוד: מגיעים למתחם לעיצוב הבית הום דיזיין פולג, מקבלים השראה ומעצבים בסטייל.

עיצוב חדר השינה של נטלי דדון

 

לקבל השראה, לעצב בשיק


בואו להכיר את הפרויקט החדש והמיוחד של מתחם העיצוב הום דיזיין פולג - MyHomeDesign. הפרויקט הייחודי קיבץ תשעה מובילי דעה עם טאצ‘ עיצובי ייחודי, כדי להדגים איך אפשר לעצב את הבית במגוון סגנונות והשראות. בפרויקט תוכלו למצוא עיצובים של נטלי דדון, לאה שנירר, אירית רחמים, ג'ני צ'רוואני, לוסי וליטל מצמד "המעצבות" ועוד. הפרויקט מתמקד בשלושה חללים שיש בכל בית: חדר השינה, הסלון ופינת האוכל. כן הוא מציע מגוון עיצובים של כל אחד מהם לפי שלוש רמות תקציב שונות: תקציב נמוך ואטרקטיבי, תקציב בינוני ותקציב גבוה. תשעת החללים מוצגים כתערוכה מתחלפת וניתן למצוא את כל הפריטים והריהוט המופיע בתערוכה בחנויות הקבועות במתחם. אחרי שקיבלתם השראה מהחדרים המעוצבים של הפרויקט, תוכלו להרכיב את חדר החלומות שלכם עם שילוב פריטים ממגוון מותגים וסגנונות.

כל העיצוב במקום אחד


המתחם הייחודי, המשתרע על שטח של 8000 מ"ר מציע לכם שיק, יוקרה, איכות וטווח מחירים רחב בעשרות חנויות של מותגי עיצוב וריהוט ישראליים ובינלאומיים. בנוסף, תוכלו ליהנות במתחם מייעוץ מקצועי ומדויק לצרכים שלכם מפי מעצבים מקצועיים, חניה מסודרת בחינם, חדר עבודה לאדריכלים ומעצבים לקיום פגישות חינמיות ושעות פעילות נוחות במהלך כל ימות השבוע ובמוצאי שבת. עכשיו כבר לא צריך לבזבז זמן בחיפוש אחר הרהיט המושלם או העיצוב שמתאים לכם בדיוק - כל היתרונות מרוכזים במקום אחד וכל שנותר לכם הוא להגיע, להכיר את הטרנדים הכי חמים, להרגיש את הסטייל ולמצוא את העיצוב שמתאים לכם בול. בהום דיזיין פולג הכול אפשרי!

כל האפשרויות בידיכם


אם גם אתם מעוניינים להכיר את הבית שלכם מחדש, בואו למתחם לעיצוב הבית – הום דיזיין פולג. בואו לגלות עיצובים שמתאימים בדיוק לסגנון ולטעם שלכם מבלי להתפשר על נוחות, איכות או סטייל, להכיר מגוון רעיונות לשילובים עכשוויים בין ריהוט, אביזרים משלימים ואמנות, ולמצוא פתרונות מושלמים לעיצוב כל סוגי החללים בבית. הגיע הזמן לתת חופש ליצירתיות שלכם, לנסות, להתאים, לבחור ולעצב את הבית עם המון השראה ושיק.

רוצים לקרוא עוד על הפרויקט? היכנסו לאתר הום דיזיין וצפו בחדרים המעוצבים של כל הסלבס

 

עלות החללים אינה כוללת אקססוריז, טקסטיל, שטיחים ותאורה. אין כפל מבצעים והנחות. כפוף לתקנון המותגים. ט.ל.ח

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.