מול-ים – מפגש של מזרח ומערב, חדש וישן – במרחק 3 דקות הליכה מהים
8 ביולי 2019

להתראות שוודיה-שלום ירושלים: מרכז חדש לעיצוב הבית עומד לקום בישראל

מתכננים לשפץ או לעצב את הבית? באילו מקומות קרוב לוודאי שתבקרו ואיזה מקום חדש אתם חייבים להכיר?

מתחם חדש המאגד בתוכו את כל המותגים המובילים לעיצוב הבית מוקם בימים אלו ליד ירושלים והופך את מרתון הרכישות המייגע לקראת השיפוץ או המעבר לבית החדש לחוויה אחרת ממה שהכרתם.



רכשתם דירה חדשה? החלטתם סוף סוף לעשות בבית שיפוץ שחלמתם עליו שנים רבות? קחו בחשבון שבנוסף לעלות השיפוץ הישירה יש גם הוצאות נלוות, סיפור מורכב, הן מבחינת המבחר שקיים והן מבחינת העלויות עצמן.
אם אתם מכירים אנשים ששיפצו או משפצים את הבית, אתם בוודאי יודעים שרק תהליך התכנון וההכנה יכול לקחת שבועות ארוכים: בחירה והתאמת קרמיקה, ארונות, ספה, שקעים, מנורות ומה לא. כל זה יכול לקחת שבועות וחודשים. חוץ מזה, רבים היום בוחרים להיעזר בשירותים של אדריכלים ומעצבי פנים, כדי שהבית יהיה מושלם הן מבחינת המראה והן מהבחינה הפונקציונלית.

העלייה במודעות יחד עם ההתפתחות הדרמטית בשוק העיצוב והאדריכלות גרמו להתפתחות של מתחמים המוקדשים לנושא ברחבי הארץ. אז אם חפצתם בספה או פינת אוכל, אלו המקומות שקרוב לוודאי תבקרו בהם: מתחם 'איקאה' בנתניה, בנוסף לחנות של הענקית השוודית, תמצאו שם עוד כמה וכמה חנויות, הממוקמות בקרבה יחסית, באותו רחוב או ברחובות הסמוכים.
מתחם 'דן דיזיין' בבני ברק מאגד בתוכו כ-80 חנויות בתחום העיצוב. הוא ממוקם בראשית רחוב הלח"י והיה זה אך טבעי, שצמוד אליו ייפתחו עשרות חנויות נוספות. היום החנויות האלו תופסות את כל אורך הרחוב, קילומטר וחצי, בסמוך לתחנת הרכבת בני-ברק. כך שאם כבר הגעתם ל-'דן דיזיין', בטח תרצו להמשיך לעבור גם בין החנויות שבחוץ. בקיץ מחכה לכם חוויה של שמש וחום מהביל, בחורף – של גשם ורוח קודרת.

במטרה לתת מענה לשוק עמוס שממשיך להתפתח מוקם בימים אלו במרחק של רבע שעה מירושלים 'דיזיין סיטי' – מתחם חדש, רחב ידיים ומתוכנן בקפידה, המרכז במקום אחד יותר מ-200 חנויות לעיצוב הבית, עשרות מסעדות ואפילו מלון-בוטיק.


"מדובר בעיר עיצוב לכל דבר", מגלה לנו פנינה רווח, המנכ"לית של המתחם. "כל מי שמגיע לכאן, מופתע מהגודל, הנראות והעוצמה של המקום". היתרון הבולט של 'דיזיין סיטי' שהמתכננים שלו לקחו בחשבון לא רק את המבחר הכללי, אלא גם נגישות, נוחות וחווית הלקוח, שמגיע לכאן מוכן לרכוש את כל מה שצריך לבית החדש או המשופץ שלו.
"הסיבה שיש מתחמים כאלה שמרכזים את הכל ביחד היא ההבנה ששיפוץ או עיצוב הבית זה תהליך ארוך ומורכב", מסביר אבי זיתן, מומחה שיווק. "מתחילים באזור המטבחים, עוברים לעיצוב ארונות, שיש, קירות, ברזים, צבע ומה לא. ברגע שיש מתחם אחד, כל האפשרויות זמינות לפניך".

אז מה היא למעשה הבשורה של 'דיזיין סיטי'? ההסבר הוא די פשוט. כל 'מתחמי העיצוב' היום בישראל נראים יותר כמו אסופה של חנויות, הממוקמות אחת ליד השנייה, גם אם במרכז יש מבנה ייעודי. בסופו של דבר, המראה מזכיר יותר את אזור התעשייה, מקום, שבלשון המעטה, לא בא לך לבלות בו יותר מדי זמן. וכשרוצים לבצע רכישות גדולות לבית, גם אם מדובר במרחק הליכה בין חנות לחנות, ההליכה הזו יכולה להיות מאוד מעייפת ולא כיפית.
"היום רחוב הלח"י בבני ברק נחשב לרחוב העיצוב. אם הוא היה מקורה ועם מזגן זה היה יכול להיות מדהים", מוסיף זיתן. "כי המטרה היא לרכז הכל במתחם אחד". לתובנה זו שותפים לא רק לקוחות פוטנציאליים, אלא גם הרשתות הגדולות עצמן. 'דיזיין סיטי' מתהדר בתפוסה של 85% שוכרים ביניהם: 'דלתות פנדור', 'הולנדיה', 'יעד פרזול', 'ריביירה', 'נטוצ'י', 'ניקולטי' ועוד ובכן, שחקן חדש נכנס ממש בקרוב לשוק העיצוב בארץ. לכם נותר ללכת ולבדוק בעצמכם, הפתיחה מתוכננת לסוף 2020.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.